Veelgestelde vragen
Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over de luxe vakantievilla, de faciliteiten en de omgeving. Of je nu met een grote groep komt, met kinderen of op zoek bent naar een ontspannend verblijf, we zorgen ervoor dat je vakantie zo comfortabel mogelijk is.
Heb je een andere vraag. Neem contact met ons op en we helpen je graag verder!
Wat is de maximale capaciteit van de villa?
De villa biedt plaats aan maximaal 21 personen, ideaal voor grote groepen, familiebijeenkomsten of groepsvakanties.
Hoeveel slaapkamers en badkamers zijn er in de villa?
De villa beschikt over 8 ruime slaapkamers en 5 moderne badkamers**, zodat iedereen kan genieten van luxe en comfort. Je vindt één badkamer en drie slaapkamers op het gelijkvloers. De rest is op het verdiep.
Is de villa geschikt voor kinderen?
Ja, de vakantievilla is zeer kindvriendelijk! We hebben een uitgestrekte tuin, een trampoline en speeltoestel, petanquebaan en een ruime speelruimte binnen. Ideaal voor een familievakantie of een verblijf met meerdere gezinnen.
Zijn huisdieren toegestaan?
Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in de villa.
Is roken toegestaan in de villa?
Roken is niet toegestaan in de villa.
Is de villa rolstoeltoegankelijk?
Ja, de vakantievilla is rolstoeltoegankelijk, zodat iedereen kan genieten van het comfort en de faciliteiten.
Is er voldoende parkeergelegenheid?
Ja, er is ruime parkeergelegenheid beschikbaar voor 6 voertuigen.
Kan ik een BBQ gebruiken?
Ja, de villa is uitgerust met zowel een elektrische als een kolen-BBQ, zodat je kan genieten van een gezellige grillavond in de tuin.
Hoe ver is de villa van lokale bezienswaardigheden?
De villa ligt in de prachtige Hoge Venen, dicht bij wandel- en fietspaden, natuurreservaten en pittoreske dorpjes. Ontdek de omgeving.
Hoe kan ik de villa boeken?
Je kan de villa eenvoudig boeken via onze website. Beschikbaarheden en tarieven. Dien hier je aanvraag voor reservatie in.
Wat zijn de in- en uitchecktijden?
Inchecken is doorgaans vanaf 17u, uitchecken op zondag is om 20u, op maandag voor 10u. In onderling overleg kan hier steeds van afgeweken worden.
Is er beddengoed voorzien?
Nee dat is niet voorzien. Je dient zelf bed-, bad- en keukenlinnen te mee te nemen.
Wat doen we met ons afval?
Er is een restafvalcontainer voorzien. Toch wordt sorteren warm aanbevolen. Er is een containerpark in de directe omgeving, glas kan gedeponeerd worden in de daarvoor voorziene glasbol in de buurt. Laat geen afval achter in de natuur. Help ons de prachtige omgeving schoon te houden.
Hoe en waar ontvang ik de sleutel van de vakantiewoning?
De check-in gebeurt contactloos. We werken met een sleutelkluisje aan de vakantievilla. In aanloop van je verblijf bezorgen we je de code van dit kluisje.
Is er WIFI aanwezig?
Er is gratis WIFI voorzien in de hele woning.
Hoe verloopt de betaling van de boeking?
Er wordt na het bezorgen van de huurovereenkomst een voorschot gevraagd. Het restbedrag alsook een waarborg is betaalbaar een maand voorafgaand aan het verblijf. De kosten van nutsvoorzieningen, afvalverwerking en toeristentaksen worden in mindering gebracht van de waarborg, waarna het resterend deel zal terugbetaald worden.
Kan ik mijn boeking nog annuleren na bevestiging?
Annuleren brengt geen kosten met zich mee zolang dit tijdig gebeurt en met een gegronde reden. Het bedrag van het voorschot zal bij een annulatie kunnen fungeren voor een nieuwe boeking.
Zijn alle groepen welkom?
Deze woning is uitsluitend bestemd voor families. Het organiseren van studentenfeesten, vrijgezellenfeesten, drinkpartijen… is verboden.
Mag ik de vakantiewoning onderverhuren aan vrienden?
De woning mag niet onderverhuurd worden. Wanneer je de woning voor een bepaalde periode huurt, gaan we ervan uit dat je met deze groep gebruik maakt van de woning gedurende de hele periode. Een vakantieperiode opsplitsen en delen met een tweede groep wordt niet toegelaten. Gelieve steeds contact op te nemen met de verhuurders om dit samen te bespreken.